Mandag morgon

Mandag morgon för mig brukar innebär att jag vaknar till en nystädad lägenhet och allt är perfekt planerat inför veckan. Vad jag inte räknade med igar var att vara gäster som kom kl 12 inte skulle bege sig hem förrän 9 timmar senare, haha. Inget söndagsstäd här inte, haha. Men det gör inget, barnen älskar Oma och Opa, och med tanke pa vädret vi har idag kan jag lika gärna göra söndagsstädningen pa en mandag. Fast jag maste erkänna, det stressar mig lite att jag inte fick det gjort igar! Men jag antar att det är manga saker som stressar mig just nu, maste lära mig att coola ner mig lite. Fa bort huvudvärken, komma tillbaka till normal sömn.

Idag slutade höstlovet för Alex, och han var galet taggad att ga till Kindergarden. Det är galet lugnt här hemma, tyst sa att det nästan gör ont i öronen. Fast jag saknar ungen redan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin