Kvällsfummel

Jag är jättetrött och borde egentligen ga och lägga mig, men sa är det det med att ha rumpan fast i stolen.
Imorgon är det dags, Alex premiär i handboll. Ungen är galet taggad! Fast det verkar som att alla tycker det ska bli jättekul, Oma har redan planerat att hon ska komma och titta pa hans träningar och sa. Hoppas han tycker att det är kul iallafall.

Igar läste jag Facebook status om att Johanna och Pierre varit tillsammans i 7 ar. Redan?! Galet vad snabbt tiden gar. Sa glad för deras skull. Sen började jag räkna själv. Det innebär ju för tusan att jag och Lars ocksa snart varit tillsammans i 7 ar. Sen räknade jag lite längre. Gifta i 5 ar nästa ar, whatta? Och Alex fyller 6?? Sen började jag känna mig lastgammal och slutade räkna, haha! Verkligen dags att sova, känner hur jag börjar tappa traden, fniss.

Kommentarer
Johanna
2013-10-15 klockan 22:57:45

Tack hjärtat! Jag är så fruktansvärt glad för sin skull också. Du har en fin man världens sötaste barn!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin