Kvällsblogg

Nu gör jag det jag inte borde igen och bloggar pa kvällen. Ögonen gar i kors efter tva avsnitt SG-1, sa jag borde verkligen ga och lägga mig.

Dagen tillbringade vi i L-thal, köpte lite färger och glitter. Barnen har nämligen gjort trolldegsjulgransdekorationer. Sen tog vi en promenad genom L-thal I värmen, jisses. 23 grader varmt, folk gick i t-shirt och kortbyxor och uteserveringarna var fulla. Jag som kom med sjal, kofta och linne höll pa att svettas ihjäl. Vi tog en tur till leksaksaffären för att fa lite julklappsinspiration till kottarna, och joda, vi har nog de mesta tankarna klara nu, bade vad vi ska köpa, och vad vi ska be Lars mamma och pappa att köpa. Till middag at vi hemgjord pizza, och sen har vi bara tramsat resten av kvällen. 
 
 
 
Haha, ja jisses. 
 
Och ja, Isabella lät mig göra hästsvans pa henne, äntligen!
 
 
Om hon nu bara kunde lata mig ta av den förbannade jävla blöjan....! Vilka diskussioner vi har om det, varje dag. Men sa länge hon vägrar, sa finns det ju inget annat vi kan göra än att ha talamod.
 
Imorgon beger vi oss till badet, ungarna längtar. Maste faktiskt erkänna att jag tycker bättre om inomhusdelen bättre än utomhusdelen. Men nu, nu ska jag sova, mina ögon och min hjärna kommer inte riktigt överens, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin