...

Ja, det är verkligen en passande rubrik!

Idag var jag och Isabella tvugna att tillbringa eftermiddagen i Kindergarden. Workshop i hur man boestar tänderna... jippie? Helvetet började ungeför första sekunden. Har aldrig sett Isabella bete sig sa innan. Skallade mig sa pass i hakan att jag smällde i huvudet i jackhyllan. Sen skrek hon och grät, kastade jackor pa golvet, klöste bet och boxade mig, ja barnet var helt jävla galen. Detta tillsammans med alla blickar fran de andra föräldrarna var bara sa_jakla_pinsamt. Ja Isabella var ju saklart ocksa det enda syskonet som var med, alla andra hade barnvakt eller sa var pappan med. Hrmpf! När tandläkaren hade sitt lilla tal fick hon avbryta flera ganger för att Isabella skrek och gormade och sa fortsatte det. Kul! Jag kan lova att det var en arg fru som ringde sin man när hon kom hem...!

Imorgon är det handbollsträning och pa torsdag beger vi oss till SO för att möta upp Svärmor pa en fika. Ja och barnen ska visa vad de vill ha i julklapp, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin