Tisdag

Tisdag idag och ja, jag har inget att skriva? Hehe, skönt när det inte alltid händer nat spännande. Jag har fortfarande kvar yrsel och bomullskänsla i huvudet, men eftersom jag vaknade imorse med lite täppt näsa oh kli i halsen sa undrar jag om det kanske är en förkylning pa g. Hoppas nästan det, för da hoppas jag att yrseln försvinner med den. Usch, jag är sa trött pa detta nu. Jag ville bara känna mig... normal igen! Sluta oroa mig för saker som förmodligen inte finns, sluta tänka pa saker som man inte bör tänka pa. Sluta undra varje dag om jag borde ga till doktorn. Jag menar, hade det varit sa "illa" att jag maste ga till doktorn sa hade jag nog inte behövt tveka om jag borde eller inte. Nej, dags att ta sig i kragen och börja leva och njuta igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin