Söndag morgon

Om en stund är det dags för min söndagsmorgons rutin. Ett härligt "spa" bad. Ja, inte direkt spa, men jag lägger ansiktsmask, filar fötter och peelar och fixar och donar. Sa jäkla skönt att bara ligga i badet med en bok en bra stund det ocksa. Sant ger energi.

Igar lag vi pa soffan och tittade pa alldeles för manga avsnitt Sg-1, lol. Jag säger alldeles för manga för jag rakade tömma en flaska vitt helt själv, haha. Fast det var över manga timmar, sa jag överlever nog. Ja, faktiskt blev jag inte ens full. Atminstone inte jätte. Men för att ursäkta mig själv sa var det en laaaang dag igar! Fick atminstone gjort tva sorters kakor, och lite mer julgodis (utan nötter, ha!). Idag ska vi baka dem sista kakorna och sen är vi klara med allt godis och kakor. skönt.

Men ja, bad var det ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin