Julklappar- check!

Idag lämnade vi av barnen hos Oma och Opa och begav oss in till storstan för att köpa julklappar till Alex och Isabella. Vi är supernöjda med allt, hittade allt vi hade tänkt oss och lite till. Lars blev lite blek om nosen när det var dags att betala, fniss. Efter leksaksaffären strosade vi runt pa stan. Ja, vi strosade! Höll varandra i handen och strosade. Inte jagade runt barn, eller hade ögon i nacken. Jag älskar mina barn, men jisses vad det är skönt att slippa dem i nagra timmar! Jag kom hem med en MAC mascara (älska älska älska!). Jag hade ocksa i atanke att komma hem med ett Kerastase shampoo, men jag kan ärligt säga att det var min tur att bli blek om nosen när jag sag det priset... ha! Plockade pa mig ett Redken istället, ska man snala sa... (läs detta med ironi!). Pa tal om har sa har jag färgat mitt. Jätte rött. Verkligen jätterött, Och jag avskyr det, haha! Alltsa jag skojar inte när jag säger att jag vill grata varje gang jag ser mig i spegeln. Bara väntar pa att jag ska kunna färga om det, shit vilken miss alltsa.

Nu nattar Lars Isabella och jag njuter av lugnet. Sen blir det soffhäng med O'Neill och company resten av kvällen. Och vin. Och lite nötter. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin