Ingen idè

Tva dagar i rad nu har jag försökt ga och lägga mig tidigt. I onsdags fick jag ju migränattacken och somnade inte förrän sent. Igar hann jag knappt lägga huvudet pa kudden förrän Isabella började grata. "Det" gratet. Jag visste liksom exakt vad som skulle vänta mig i rummet när jag kom in. Hela sängen full av spya. Det var bara till att ställa Isabella i duschen medan Lars fixade sängkläderna. Sen somnade hon om och vaknade en stund senare och kräktes igen. Idag mar hon toppen. Tror att det var för att vi at lite för sent igar, Lars fastnade i bilkö, och sen drack hon sin välling (JA, om nan undrar, hon älskar sin vällingflaska, och JA, hon far den sa länge hon vill). Sen gick hon och la sig nästan direkt, förmodligen blev det för mycket, för snabbt. Pa tal om att ga och lägga sig. Gissa vilken pojke som gar och lägger sig ensam nu för tiden? Vilken lättnade det är, jag gar in, sätter mig pa sängkanten, sen somnar han när jag gatt ut. Inga problem alls, och sa underbart. Liten börjar bli jättstor!

Men nu beger jag mig ner i tvättstugan och tvättar sängkläder. Lustigt att jag tänkte igar att det var sa skönt att det knappt var nan tvätt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin