Söndagskväll

Jag och Isabella sitter just nu halvt utslagna pa soffan. Isabella för att hon är galet trött efter en väldigt hostig natt, och jag för att jag haller pa att bli sjuk. Ont i hela kroppen, huvudet och halsen. När barnen har somnat tänker jag tillbringa resten av kvällen nerbäddad pa soffan framför Farscape och kurera mig med en chailatte. Jag har inte tid att vara sjuk! Lars aker till Tyskland nästa vecka, och pa söndag är Isabells 3 ars kalas. Herre gud säger jag bara. BebisBella fyller 3 om drygt en vecka!
 
Igar handlade jag de sista presenterna till Isabella medan Lars och barnen begav sig till Hirzparken. Jag gick dit när jag var klar och sen hänge vi en stund pa lekplatsen. När vi kom hem gick vi direkt ut pa altanen och satt där ett bra tag och bara njöt. Idag har vi övat pa att cykla. Alex har gett sig fan pa att han ska kunna cykla innan han fyller 5. Enorma framsteg fran en liten snubbe som vägrat att ens försöka lära sig. När vi behövde en paus tog vi bilen ut till Burgäschisjön och tog en promenad runt den, 90 minuter tog det ungefär, och galet skönt. Som sagt, vem har tid att vara sjuk liksom? Väl hemma igen gick Lars och barnen ut medan jag dammsög och moppade. Som sagt, det med att vara sjuk ja....
 

 
 
 

 
Lite bilder fran varan promenad runt sjön. Underbart väder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin