Sjukstuga

Ja, idag mar jag sämre än igar, suck. Men är det nat som jag är rent värdelös pa sa är det att vara sjuk! Lars stannade hemma imorse sa att han kunde ta Alex till KG, och jag ungefär försökte övertala honom att ga till jobbet. Det är ju inte att hela världen slutar snurra för att jag har akt pa nan influensa... Naväl, han gav inte med sig, och jag har tillbringat hela morgonen pa soffan med en fleecejacka och duntäcke. Brrr! Har försökt att mentalt förbereda mig pa att ga till affären, phew. Egentligen är det nog en dalig idè, men jag är, som sagt, väldigt dalig pa att vara sjuk!

Kommentarer
Liselotte
2013-03-11 klockan 19:50:56    URL: http://www.fotoliselotte.se

Jag tror att du är en av de stoltaste människorna jag känner ;-). Man får vara liten och sjuk ibland. Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin