Ögoninflammation?

Det verkar som att Alex har akt pa ögoninflammation. Det började redan i fredags, men har vlivit värre över helgen, med röda irriterade ögon och varigt. Han klagar dessutom pa huvudvärk och ber om tabletter ofta. Inatt har jag knappt sovit nat för att han snorat sa mycket, dragit ner snoret i halsen och hostat sa att han nästan storknar, för att sen upprepa samma sak igen... och igen... och igen... och igen. Trött? Ja, galet! Kvart över 5 tog sömnen slut helt här hemma för mig och Alex, men vi lag kvar i sängen tills Lars gick upp vid 6. Kvart i 12 har vi fatt akuttid hos doktorn, och jag hoppas att vi kommer hem med nat mirakelmedel, för nu har Alex varit sjuk i 2 veckor! Det är dessutom tva langa veckor som kommer nu, imorgon aker Lars till Polen, sen nästa vecka ska han aka skidor med sin far, för att sen bege sig till Tyskland dagen efter. Kul, eller inte!
Nu är det dags att ge över datorn till Isabella, och jag ska träna. Noll motivation, men det är ju bara sa skönt när man har det gjort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin