Min lilla trearing

Idag är det inte vilken dag som helst, nej idag fyller Isabella 3 ar. Jag kör den gamla vanliga klichan- Gud vad tiden far fort! Igar hade vi kalas och Isabella fick en massa fina saker. Jag gjorde en Hello Kitty tarta och en Cars tarta till Alex ocksa, eftersom vi firar hans födelsedag i Sverige.

Jag känner fortfarande av min sjuklighet, eller vad man säger. Jag orkar ock inte ta mina chillpills fran doktorn som jag och Lars kallar dem. De degar till hjärnan helt otroligt, och da tar jag hellre vanliga mindre starka tabletter. Tycker liksom om att ha atminstone en skruv eller tva rätt!

Nu är det dags att fixa lunch, snart kommer bade Alex och Lars hem. Har jag förresten sagt att Alex gar till och fran Kindergarten ensam nu för tiden? Jisses, att vi snart har en 5aring här hemma är nästan lika galet som att ha en 3aring ju!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin