Haha...

Förlat, men jag orkar inte mer. I fredags kväll när jag lag pa soffan kände jag hur nat knakade till i örat, och sen dess har ag knappt hört nat pa mitt högeröra. Det gör lite ont, men inte tillräckligt ont för att jag ska bli orolig. Förodligen bara en bieffekt pa infektionen som jag har. Fortfarande väldigt irriterande. Igar när jag lag pa soffan började mitt öga klia och jag började se suddigt, och det rann nästan som att jag lag och grät. Inatt vaknade jag och kunde inte öppna vänsterögat. Imorse var det ännu värre, och när jag gick upp och tittade i spegeln var det helt igenmurat med torkat var, och högerögat hade var i det ocksa. Jippie, da har jag ocksa fatt ögoninflammation, tjoho! Lars tyckte att vi utan problem kunde självdiagnostisera och rekommenderade att jag skulle ta antibiotikadropparna som vi fick till Isabellas ögon. Suck säger jag bara. Jag har fatt manga uppmuntande kramar fran Lars idag, antar att han ocksa börjar bli trött pa detta, hehe. Nu är det dags att bli friska tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin