Gräsänka

Idag aker Lars som sagt till Polen. Jag avskyr det! Det är inte sa att jag inte litar pa honom, jag avskyr bara mig själv för att jag blir sa orolig. Gar verkligen runt hela dagen med hjärtklappning och handsvett, och minuterna jag vet att han ska smsa mig och säga att han landat i en del är hemska! Fattar egentligen inte varför jag är san, men det är väl bara till att acceptera. Lars är ju ocksa (ofast..) väldigt bra pa att höra av sig eftersom han vet hur orolig jag blir. Barnen tycker dock inte alls att det är jobbigt när Lars är borta, de är mest glada över att fa sova i stora sängen, hehe.

Nu ska jag springa ner i tvättstugan, sen ska jag hoppa ur mina svettiga träningskläder. Tisdagar är squatdagar, och det är med kärleksfullt hat som jag gör dem jävlarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin