Gäsp

Inatt blev det inte manga minuters sömn. Det har stökats, bökats och pratats i sömnen. Det har snorat och hostats och tror nog att det varit en del mardrömmar ocksa. Och jag kan konstatera att det hade räckt att vi hade sovit i en 90 säng med ett täcke, och da hade det ända blivit plats över pa sidorna! Förstar inte hur man lyckas ligga i en dubbelsäng med tre täcken och ända ligga packad som en sardin med tva täcktjuvar pa varsinn sida?
Nej, idag är jag trött! Men det är bara till att bita ihop, dricka lite extra kaffe, för jag lovade Isabella igar att vi skulle ga och kolla om lekplatsen i skogen är lekvänlig. Vädret gör mig knäpp, 10 grader+ nu i flera dagar, men enligt prognosen ska vi hoppas ner till runt 3-4 grader nästa vecka. Argh, jag blir deprimerad! Jag har sagt det innan, men jag säger det igen, jag är sa redo för var och sommar! I tva dagar nu har vi varit ute hela eftermiddagen, pa altanen och pa lekplatsen, och det är ett sant lugn här hemma pa kvällarna. Annars har barnen klättat pa väggarna ett tag nu, men dessa dagarna är de lugna och fina. Och snart är det pasklov. 3 veckor. Love it! Isabella längtar efter att aka till Sverige, igar sjöng hon en fin sang som lät "Katahina Katahina Katahina". Tror bestämt att hon saknar nagon...hih.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin