Gah

Nu börjar jag bli lagom trött pa denna förkylning, infektion, virus whatever det nu är jag har. Den har rört sig nerat och satt sig i lungorna nu, och det är väldigt kliigt. Sen ser jag väl inte galet framemot att ga till doktorn imorgon. Även om den största delen av mig säger att det kommer att ga smidigt, sa har jag fortfarande den galna delen som säger att det kommer att vara en massa komplikationer och skit. Suck, att man inte bara kan sudda bort sana tankar? Men men, nu far det vara slut pa gnällande, jisses vilket gnälligt inlägg det blev!

Lars begav sig till flygplatsen imorse och flyger till Tyskland om en stund. Han kommer förvisso hem redan imorgon kväll, men jag  ända inte om det. Alex tycker ännu mindre om det. Det är sa synd om honom. Varje gang, dagen innan Lars ska iväg sa bryter han ihop totalt och kryper upp i Lars famn. Sen vägrar han säga varför han är ledsen, men det behöver han ju inte heller, det är ju ganska sa självklart. Stackars liten.
I eftermiddag ska vi baka ett lass kanelbullar till Isabellas kalas pa söndag. Tartorna tar vi itu med pa söndag morgon, har hittat oblat med Hello Kitty och Cars, typ 25 spänn styck, tack för den! 
 
Nu är det dags att slänga sig i ett bad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin