Europapark och Schulfest

Igar begav vi oss till Europapark. Och regnet öste ner, haha. Jag vet inte vad det är med det stället, men vi har alltid haft otroligt daligt flyt med väder? Fast barnen älskade det, och det är ju trots allt det som räknas! Jag tog exakt en bild, ville inte dra upp kameran i regnet, haha. Vi bestämde oss ocksa för att inte aka dit i höst som vi brukar. Stackars Isabella ville ju sa gärna aka en massa saker med Alex, men hon far ju inte (4 ar/ 1 meter). Eftersom hon är 95 cm nu sa borde hon ha vuxit till sig till sin 4 ars dag, och vi aker dit da istället. Men vi var sa stolta över henne! Hon fragade hela tiden om hon är "Zu klein?" och varje gang vi sa "ja" sa stampade hon med foten i marken och sa "Meh, äsch da!". Och det var allt, Sen stog hon fint och tittade pa när Alex fick aka istället. Att göra samma sak till hösten känns elakt, sa vi skippar och aker dit istället när vi kan säga Nej, du kan aka istället.

I eftermiddag är det Schulfest. Jag vet inte exakt vad det är, men jag tror att det är nan slags skolavslutning? Nu börjar ju inte Alex sommarlov förrän nästa vecka (han far sista dagen den 5 juli) men jag antar att det är lite annorllunda här. Det enda jag vet är att han ska ha pa sig en bla t-shirt i eftermiddag tillsammans med alla andra Ska bli spännande. Oma kommer ocksa hit och följer med.
 
Imorgon är det Gardsfest, ska se hur det gar med tanke pa att det ska ösa ner regn hela dagen. 
 
Och nu ska jag stressa vidare. Har MYCKET att hinna med idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin