Mini sjukstuga

Vet inte vad för basiller Madde släpat med sig fran Sverige, men sjuk är hon. Lars känner av det lite ocksa, ont i kroppen, knoppen och allmänt meh. Tror att Madde har akt pa det värst, med ont i halsen ocksa. Jag känner mig mest trött och hängig, med en huvudvärk som bara inte vill ge med sig, störingt! Känns som att jag kan somna och sova flera timmar, men tyvärr är det ju inte en möjlighet.

Imorgon firar vi nationaldag, Lars mamma och Paul kommer hit. Alskar 1 Augusti, det är en mysig dag! Pa fredag är vi (tror jag) hundvakter i en vecka, ska bli kul att se hur det gar.

 
 
Jag och Madde posar i söndags hos Lars mamma. Tror vi behöver öva lite, haha. Fast jag och Lars är värre...
 
 
Detta är helt ärligt den första bilden pa oss tillsammans sen varat bröllop. Fick posa hur länge som helst innan vi fick till en bild som sag ok ut för att vi sag sa jäkla faniga ut, haha. Sen försöker jag lata bli att tycka att min arm ser ut som en stor typ... anakonda? Skyller pa dalig vinkel, haha.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin