Jo men alltsa

Vilken mandag morgon vi har här hemma, hjälp! Alex ville inte vakna alls imorse och grävde ner sig djupare och djupare i täcket och var skitsur pa mig när jag skulle väcka honom. Hann inte mer än att ta pa mig träningskläder förrän Isabella ropade pa mig och ville komma upp. Hinner inte mer än att lyfta upp henne förrän hon kräks ner hela mig. Atminstone fangade jag upp alls och behövde inte torka golvet.Alltid nat! En stund senare lyckades hon kräkas i fatöljen, sa det var bara till att ga ner i tvättstugan och se om det var ledigt, och eftersom det var det sa samlade jag ihop all tvätt och tvättar idag istället för imorgon som jag brukar.
 
Nu hoppas jag att Isabellas mage lugnar sig lite. Hon har fran och till haft feber i helgen ocksa. Ja helgen, vilken helg det varit! Kvartersfesten och sen igar satt vi hos grannarna hela dagen och at och drack, skrattade och tittade pa när barnen busade. Ja, det är sa mycket tankar som flyger i mitt huvud om hur jäkla bra det är här just nu att jag inte ens känner för att skriva ner det. Men bra är det iallafall, sa himla bra. Ja, förutom att braken som ibland inträffar i sandladan verkar sprida sig och göra drama bland vissa mammor. Kan inte annat än att skratta och halla mig utanför!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin