Onsdag

Idag känns det som att det verkligen hjälper att klaga, vilket dunderväder vi har idag. Alex är i skogen hela morgonen, och maste njuta ordentligt i detta vädret. I eftermiddag far det bli en härlig langpromenad känner jag, hoppas att solen stannar ute till dess.

Idag kom min nya telefon, hoppas att den funkar bättre än den "gamla gamla". Ja, den gamla är ju glaset exploderat pa, och den gamla gamla är den som tog sig ett dopp förra sommaren. Jag har inte hunnit göra sa mycket med den nya utan väntar till Lars kommer hem sa han kan hjälpa. Pinsamt egentligen att jag inte ens kan lösenordet till varat nätverk... hmm!

Här hemma har det varit en skön morgon, har vilodag fran träningen varje onsdag och det behövs, jisses vilken träningsvärk jag har fran igar! Men det är skönt, da känns det att man gjort nat. Isabella är pa helt underbart humör, fast det har hon varit ett bra tag nu. Helt tvärtemot allt trots som vi har väntat pa, hehe. Hon pratar mer och mer varje dag, och har börjat skoja och skämta med oss. Hon leker med ord, och sprak! Snacka om att jag fick mig ett skratt idag när hon kom och sa "Mamma, happy birthday to youuuu". Ja, lite tidigt kanske, hihi. Just nu är det skönt att vara mamma, faktiskt är det mesta väldigt skönt just nu. Behövs ibland, att saker bara gar pa rutin och man hinner ikapp i bade kropp och knopp. Bara för att jag sa det sa ändras det väl imorgon, men men. Eller sa är detta lugnet efter stormen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin