Mandagstrött

Idag är jag helt galet trött, har sovit väldigt daligt inatt. Ingen särskild anledningar förutom en himla massa mardrömmar. Försöker halla mig vaken, men jisses vad ögonen gar i kors redan! Nej idag far det bli en lugn dag känner jag. Kan ocksa vara att jag är trött fran förra veckan, för den var allt annat än lugn. Tror barnen känner av det lite dem med, hehe. Men det var en bra vecka, trots att vi flängde lite väl mycket fram och tillbaka.
Imorgon kväll aker Lars till Österrike. Han kommer hem och äter, sen kör han till flygplatsen. Och kommer hem igen knappt 24 timmar senare. Fy, DET maste ta pa krafterna att göra sana resor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin