Tack

Jag maste börja med att tacka för all omtanke de senaste dagarna. Jag hoppas verkligen att detta gar över snart dock! Idag känns det liiite liiite bättre, demon och domedagstankarna kommer lite mer sällan. Dock känns det galet i kroppen. Magen är helt ur kontroll, och hjärtat sitter nanstans i halsgropen, sa inte nog med att jag känner DUNK DUNK DUNK hela tiden, det känns som att jag knappt far luft. Kallsvettiga händer och det känns som att hela kroppen skakar. Och sa mar jag riktigt illa. Har noll aptit. Försöker se det positivt, da kanske jag tappar nagra kilon iallafall, lol.
Jag kämpar och försöker. Jag förstar egentligen inte varför det känns sahär. Julrn är här. semester. Jag ska ju fan vara lycklig? Eller sa är det all stress de senaste manaderna som bara smällde till riktigt ordentligt. Kylskapet och frysen pajade förra veckan, och det var ungefär da allt detta började, sa det var kanske den lilla lilla droppen som gjorde sa att det rann över? Hursomhelst, sa far det gärna försvinna typ, nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin