Nu räcker det

Ja nu får det vara nog. Hela min kropp är i upprör. Mina tankar är galna. Känns som ett svart hål som suger in migoch ju mer jag motstår desto mer sugs jag in. Väl inne känns det som att hela världen åker bergochdalbana. Jag orkar inte mer. På söndagar brukar jag städa. Idag bestämde jag mig för att även byta sängkläder. Kom ungefär halvvägs, sen orkade jag inte mer. Orken bara försvann. Allt känns sa jäkla meningslöst? Jag vet verkligen inte vad det är med mig, det enda jag vet är att jag maste fa ut det, läsa det och inse hur jäkla löjlig jag är? Jag är sa trött, sa galet trött, vill liksom bara vakna och vara glad. Lycklig. Ha dessa jäkla tankar ut skallen! Vad är det som händer egentligen? Barnen märker att det är nat dem ocksa. Har fatt sa manga pussar och kramar och Jag älskar dig mamma idag att jag har tappat räkningen. Lars gör sitt bästa han med, och ja, jag försöker jag med, men det är som att jag har tappat all styrka. 

Kommentarer
Anne-Lie
2013-12-22 klockan 22:12:27    URL: http://www.zelvis.bloggplatsen.se

Åh vad jag lider med dig! Jag är absolut ingen läkare men du kanske skulle prata med en läkare inom psykiatri som kan hjälpa dig. Låter som en depression och det är så stigmatiserat med själsliga sjukdomar. Det blir knappast bättre om du inte går till läkare så boka tid snarast helst en akut-tid.
Hoppas att det ordnar sig och önskar er en God Jul!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin