Mycket

Just nu känns allt väldigt mycket. Väldigt väldigt mycket. Det händer sa mycket runt omkring att jag känner att jag orkar inte riktigt med. Igar kände jag hela dagen att jag hade problem med att halla ögonen öppna, och jag hade typ lagg i hjärnan, om ni fattar hur jag menar, ha. Yrsel och huvudvärk börjar komma tillbaka. Jag känner, att det räcker liksom nu. Men det är väntan pa olika saker som tar pa krafterna, eller det faktum att jag har nan som skickar sms till mig. Hela tiden. Förslag pa olika saker. Halvnakna bilder. Hjärtan. Ja jisses. Hade jag inte tyckt att det känns ganska sa obehagligt sa hade jag kanske kunnat le lite at "uppmärksamheten."
 
Samtidigt beter sig Alex och Isabella under alla kritik. Helt galet vad dem beter sig. Häromdagen sprang Isabella ifran mig i affären. Tva ganger, och gömde sig. Jag hade panik och svettades för att jag inte hittade henne, men barnet är sa jäkla snabbt! Första gangen ringde jag till Lars i panik, da gömde hon sig inne i provrummet. Andra gangen var vid kassan, da hade hon byggt in sig i ett gäng hyllor och lag under dem. Allt för att jävlas. Sen har vi det med att ta pa ytterkläder. Herregud. Jag vill grata varje gang det är dags. Ar det inte det ena sa är det det andra! Och Alex, honom orkar jag knappt prata om. Fy tusan vad barn kan vara elaka??
 
Helgen var atminstone ganska ok. Om man inte räknar med bakfyllan, ha. VI hade Lars pappa här pa middag i fredags, och det blev kanske lite väl mycket vin. Ungefär 2 flaskor för mycket. Men till min ursäkt var det ett väldigt gott vin! Dagen efter, pa min födelsedag (hint Hampus, hint ;)!) gick vi ut oc at lunch med Lars mamma, Paul, och Lars mormor och morfar. Jättetrevligt, och riktigt goda pizzor, och pefekt service. Sen gick vi vidare hem, at tarta och pratade. Fick blommor av Lars, och ganska manga tusenlappar som ska ga till kläder och smink, helt jäkla underbart! 
I söndags tog Lars med sig barnen till badhuset, och jag stannade hemma och vilade och städade. Perfekt arbetsfördelning. Sen blev det lungt resten av dagen.
 
Idag ska Lars pa julmiddag, och jag ska passa pa att lägga mig tidigt. I helgen beger vi oss till L-thal, ska fixa det sista till Lars föräldrars julklappar, och sen behöver jag nya brallor. Pa söndag firar vi Lars födelsedag hemma hos Lars pappa, och slar ihop det med julfirande. Julafton firar vi ju hos Lars mamma. Ah vad jag längtar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin