Överväldigande

För en stund sen kom Lars och Alex hem, bada nästan samtidigt. Och bada hade en lang lista pa olika datum. Jisses alltsa, välkommen tillbaka till verkligen hehe. Pa onsdag maste jag baka till Alex för att han ska fira sin födelsedag? Halla ja, tycker det är lite tramsigt med tanke pa att det är nästan 2 veckor sen. Naväl. Sen ska han vara i skogen hela nästa vecka som avslutas med en skogsfest. Sen är det utflykter och andra skogsdagar, fester och morsdagsbrunch. Ja, kalendern fick komma fram genast sa att jag fick alla datum och saker ur huvudet. Vet helt ärligt inte vad jag hade tagit mig till utan en kalender?

Nu beger vi oss snart ut pa langpromenad och matshopping. Trotsar dimman och tar pa mig capribyxor och jeanskkjol. Det är trots allt slutet pa april!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin