Oro

Vet inte riktigt vad det är med mig, men jag har nan slags oro känsla i kroppen. Igar till exempel tillbringade Lars dagen i Tyskland, och pa förmiddagen fick jag bara en sa dalig känsla att jag var tvungen att sms:a och kolla att allt var ok. Vilket det ju var. Har hjärtklpaaning och hnadsvett sen igar och en huvudvärk som bara inte vill försvinna. Och det lustiga är att jag har ingen aning om vad det är som bekymrar mig. Skumt det där.
Igar var vi ute i 4 timmar. Och jag kom in med bara en svag skugga pa mina axlar. Man lär sig av sina misstag, hihi! Dock hade jag inte smörjt tillräckligt langt upp i pannan, sa jag har en fin röd 1 cm linje vid harfästet.

Men nu ska jag försöka träna. Hoppas inte att det förvärrar huvudvärken.
 
 
(Perfekt tanke för min oro, hihi.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin