Fredag!

Jisses vilken dag vi hade igar. Jag och barnen var ute i 7 timmar och bara njöt. Först langpromenad+ Coop, sen gick de ut pa altanen direkt medan jag packade in maten, sen kom Oma förbi och vi satt ute och bara sög at oss solsken. Sen kom Alex kompis M förbi (hon bor här da och da) och sen lärde sig Alex att cykla, hihi. Har filmat det, men inte hunnit lägga ut det än. Galet duktig är han, oj vad stolta vi är här hemma! Nu är det dags att köpa ny cykel, för den han har nu är lite för liten. När Lars kom hem grillade vi och satt ute och ät, och sen cyklade Alex fram och tillbaka tills klockan var runt 19, Bad och fix, och sen var det tva trötta barn som somnade i sängarna!

Idag känns det att det varit en lang vecka, och Lars har jobbat langa dagar. Kl 8:07 slog det mig att Alex ska ju till Kindergarten (halla ja), och stackarn som satt i pyjamas och at frukost fick eld i baken när jag sa att vi var sena, haha. Snacka om att vi behöver helg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin