Fram och tillbaka

Sen vi kom hem i torsdagkväll känns det som att vi inte suttit ner manga minuter. I torsdags kom barnen inte i säng förrän 22:30. De vaar totalt speedade, och eftersom jag och Lars gärna ville packa upp sa gjorde det inte sa mycket. Fredag morgon gick jag upp kl 7 och tvättade, sen begav vi oss till IKEA, följt av en tur pa Coop för att fylla pa kylen för helgen.
I gar hann vi knappt vakna förrän det var dags att bege oss hem till Oma och Opa. Medan Lars hjälpte till att kasta ut ett helt sovrum akte jag, Oma och barnen iväg och shoppade och fikade. Lagom till att vi kom tillbaka var karlarna klara, och vi at sen lunch. Efterat satt vi baka och pratade och busade, och kl 17 begav vi oss hemat akte vi vidare till varan grannby för att lämna av blomma och en flaska vin till Lars syster som firade sin 30 ars dag. Vi stannade dock inte länge, knappt en timme, men vi visade atminstone upp oss. Förmodligen var det väl fel färg pa blomman eller fel färg pa vinet, men det kan jag leva med...
 
Idag sitter vi ner. Har inga planer alls. Kanske en skogspromenad, kanske bara stanna hemma, vi far se helt enkelt. Imorgon är det mandag och jag tror att vi alla längtar lika mycket. Alex vill sa gärna tillbaka til skolan, Lars längtar till jobbet, och jag och Isabella längtar efter tystnaden, hehe. Och träna! Ah vad skönt det ska bli!kärl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin