Sport

Idag hade Alex med sig en lapp hem fran Kindergarten om att börja pa sprt, för just barn som är lite yngre. Jag tycker det later som en jättebra idè, och ska skicka ett mail till kvinnan som tar hand om det ikväll. Dubbelkolla att det är ok, även om han inte pratar perfekt schweizertyska. Dock tror jag att det hade varit jättebra att göra nan extra aktivitet pa det sättet, för att öva lite extra pa spraket. Det är en timme i veckan, och en dag som faktiskt passar mellan tyskakurserna. Sen maste vi ju självklart kolla med Alex om han vill, hehe.

Om en stund blir det en regnig promenad till affären. Ah vad jag älskar hösten (lite mer när jag köpt ett par gummistövlar, hehe).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin