Plötsligt händer det

Efter att i princip ha statt stilla och stampat pa samma vikt i princip hela sommaren har det de tva senaste veckorna hoppat till igen, och sen förra veckan star vagen pa -1.3kg. Det känns skönt att det äntligen gar nerat igen, och man känner verkligen hur motivationen kommer tillbaka. Sen att jag idag nadde det absolut minsta jag nansin legat pa sen jag började denna "resan" det känna riktigt bra, och ger verkligen motivation till att ha ännu mera minus till nästa vecka!

Idag är det Alex lediga dag, och jag undrar lite när han kommer att acceptera det, hehe. Det är samma visa varje torsdag om att han älskar skolan, och jag som försöker förklara för honom att den är stängd. Om vädret haller i sig beger vi oss till lekplatsen i eftermiddag, och fikar efterat. Barnen älskar verkligen det!

I brist pa annat bjuder jag pa tva bilder fran barnen tagna med lilla kameran. Jag känner att det kanske är dags att atminstone redigera bilder för att ta bort röda ögon och sant, hehe.
 
 
Tycker Isabella ser lite knasig ut pa denna bilden, fniss.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin