Mycket bättre!

För en stund sen när vi gick till Kg sa pussade Alex hejda lite tidigare än vanigt, och eftersom Skitungarna inte var i närheten sa kändes det bra. Men när han kommer upp mot vägen sa hör man ett "Alis" och där var Alex kompis "A". Han blev jätteglad över att se Alex, och släppte taget direkt om sin mamma, och tillsammans sprang de sista biten. Mycket mycket bättre idag än i onsdags! Det bevisar ocksa för mig att det är inte ett problem i största allmänhet det som Skitungarna haller pa med, utan att det är bara ett problem som dem tva har. Jag kommer dock fortfarande att ta upp det pa kvartsamtalet, och se vad fröken säger om det. Eller, självklart, om det händer fler ganger.

I helgen ska det bli varmt igen, upp mot 27 grader. Det känns nästan lite deprimerande, jag har ju börjat fa höstkänslor! A andra sidan far vi middagsbesök pa söndag, sa da kanske vi till och med kan sitta ute och grilla. Det ser vi fram emot! Nästa helg far vi besök igen, da kommer Viggo hit. Ja, och Viggos mamma och pappa saklart. Det ser vi verkligen fram emot! När jag berättade det för Alex igar blev han helt till sig och skulle minsann krama "Min kompis Viggo". Vi far se, hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin