Morgonens Alex

Jag vet inte vad som har flugit i Alex denna morgonen, men oh my god. Bokstavligen talat klättrar han pa väggarna, springer runt och gapar och gör diverse olika ljud. Och tjatar. Och tjatar. Ungefär sahär later det:
Alex: Ska vi ga till skolan nu?
Annika: Nej, du har ingen skola idag.
Alex: Men jag älskar skolan.
Annika: Ja, men du ska till doktorn idag.
Alex: Ah, doktorn, jag älskar doktorn. Ska vi ga nu (nu nu nu?)
Annika: Nej, vi ska vara där kl 9.
Alex: Ska vi ga till skolan nu da?
Annika:.............!!!
Alex: Mamma, mamma ho ho, mamma MAMMA.

Upprepa under ungefär en timmes tid. Jag tror att jag har hal i mina öron!

Men som sagt, doktorn kl 9, dags att fixa lite innan vi beger oss. Önska oss lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin