Tiden bara gar

Ja, av nan anledning har jag knappt tid att titta in här nu för tiden, men det ska det väl bli ändring pa. Jag börjar äntligen känna mig helt och hallet aterställd fran de senaste veckornas förkylningar och annat skit... Att bara klara sig igenom dagen är underbart! Det var inte manga dagar sen som jag ungefär totalt kollapsade ihop pa eftermiddag och var tvungen att vila en stund. Lustigt nog är all energi tillbaka tillsammans med träning och langa promenader. Trodde aldrig att jag skulle bli en människa som uppskattar träning och motion pa det sättet, men oj vilken skillnad det gör, pa alla sätt och vis. Jag har nu gatt ner ungefär 13 kilo sen november förra aret. Av nan anledning trodde jag att det skulle ga snabbare och mer, men samtidigt, sa mar jag idag sa mycket bättre. Aven om inte kilona direkt har trillat av, sa är jag mycket starkare i kroppen tack vare träningen, jag rör mig annorlunda och mar helt enkelt mycket mycket bättre. Och det är ju trots allt det som räknas, och inte siffror pa vagen (även om de faktiskt är ganska sa viktiga dem ocksa!)

Igar hade vi M, B och J pa middag, och det var verkligen trevligt, nat som vi maste göra om fler ganger. Idag har Lars begett sig till Österrike, men kommer hem ikväll igen. Antar att det är dags att vänja mig vid sana tripper, för nästa ar kommer det ju inte direkt att bli mindre av dem. Ja, nu later det sadär lite jobbigt hemlighetsfullt, men eftersom det inte är "officiellt" än sa kan jag ju inte nämna det heller, hehe. Men det kommer (och det är nog ganska sa uppenbart vad det handlar om!).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin