Lördag

I förmiddags begav jag mig ut och handlade smapaket till adventskalendern. Jag är riktigt nöjd, och behöver dessutom ta en mattekurs eller nat, för när jag kom hem och räknade var det lite mer än 24 paket, hehe. Slutsumman landade pa runt 500 kronor och det tycker jag känns helt ok.

Idag är det operation fönsterputsningförsistagangeniar. Eftersom vi har fönster som gar fran golv till tak är det ett halvt träningspass att putsa dem. Men samtidigt är det ju sa skönt när det är klart!
Vi haller ocksa pa att planera ihop en liten bjudning. Lars fyller trots allt 35 om en manad. Vi tänkte bjuda pa lätt lunch med typ smaplock kött och sallader och sen lite tarta pa det. Ja, jag fyller ju ocksa ar, men vem bryr som om 31 liksom. hehe.

Nu- fönster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin