Herregud

Vad snabbt man glömmer bort HUR JAVLA JOBBIGA 2 ARINGAR KAN VARA!
Ja jag säger da det. Isabella gar mig pa nerverna! Barnet brakar om allt och ingenting, kan man skapa en konflikt da gör hon det snabbare än snabbast. Jisses alltsa, jag är helt slut efter denna dagen, och da ska jag ända till tandläkaren, med Isabella (!) om en stund. Helt ärligt sa förvanar det mig otroligt mycket om barnet ens öppnar munnen, hehe. Nej, ikväll far det bli en riktigt lugn kväll, vi har 2 avsnitt kvar av Sg-1 . 2 liksom. 10 säsonger har vi gatt igenom. Sentimental? Galet mycket! Sen har vi förvisso tva filmer att titta pa, Och sen har vi pratat om vad vi ska hitta pa när det är klart. Vi börjar om med Atlantis igen....Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin