Bättre

Idag mar Isabella bättre, men jag försöker halla henne lite lugn ända, och tänker fortsätta ge henne medicin var fjärde timme resten av dagen för att se till att det haller sig väck! Det har inte varit manga minuters sömn för mig inatt. Jag och Lars bestämde att jag ligger inne i varan säng med barnen och Lars sover inne pa barnens rum. Jag kan ju trots allt vila mig under dagen pa ett helt annat sätt än vad Lars kan. Fast hade jag vetat vad de innebar sa hade jag tänkt om, hehe. Isabella är riktigt kass i magen, sa det har varit flera blöjbyten, halv 4 smet hon upp och ville att vi skulle sitta och titta pa TV (erm, nej?), ungefär en gang i kvarten har hon skrikit ut ett "MAMMMMMAAAA TÖÖÖRSTIG". Jaja, skönt att hon dricker iallafall. Ikväll far det bli en riktigt riktigt lugn kväll, det var ett tag sen nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin