Planer

Nanstans i alla sjukdomar som har härjat runt här har tiden gatt vansinnigt fort, och redan nästa vecka är det dags för kalas! Shit liksom? Och att Bella- bebis redan fyller 2 ar? Halla igen?

Iar har vi kombinerat kalas för Alex och Isabella, helt enkelt för att det är väldigt manga i familjen som "nollar" och det är väldigt manga andra kalas nu de kommande veckorna. Istället för ett kalas pa Alex födelsedag sa tar Lars ledigt den dagen och en överraskningsdag i Europapark star pa schemat. Helt ärligt sa tror jag att det slar vilket kalas som helst! Nästa söndag, har jag bestämt mig för att ta det lugnt. Tänker ungefär inte lyfta ett finger. Ar lite trött pa att stressa ihjäl mig med att baka och fixa och dona när man inte far nat tillbaka för det. Typ god tarta, fin tarta och sa vidare. Nej, i ar beställer vi tartorna och köper hem lite kakor. Bättre sa. Vi ska ocksa köpa en trehjuling till Isabella och en cykel till Alex. Vi har googlat och tittat runt och haft oss och kom fram till att vi är trötta pa allt "plastic fantastic" och numer gar efter kvalitè. Lite dyrare- mycket bättre! Isabella ska fa denna och Alex nat liknande denna. Tror att Kottarna kommer att bli superglada!

Annars är det ett underbart härligt ar med manga planer framför oss. Inte bara alla kalas, en ny kusin kommer om bara nagra fa veckor, sen Europapark pa Alex födelsedag, i maj kommer Agneta Roland Hans och Katarina (vi längtar och saknar!). i juni aker vi till Italien, slutet pa juli kommer Madde och Andreas (10 dagar, helt underbart!) sen Europapark igen (2 dagar) slutet pa september, början pa oktorber. I slutet pa oktober maste Lars aka 3-4 dagar till Tyskland, sa jag försöker planera idè hos mamma och pappa att de kan komma hit och hjälpa mig, hihi. Vi far se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin