Inatt

Inatt är det dags, natten som Isabella inte kräks! Efter 4 nätter av nattkräkningar, som innebär att byta sängkläder och allt annat som kommer därtill är vi lagom trötta här hemma. Alla vaknar ju av sant, sa det har varit 4 väldigt jobbiga nätter. Imorgon ringer Lars till doktorn och kollar om vi behöver kolla upp det mer, eller om det bara är nat slags magvirus. Sadär mittinatten när det pagar sa blir jag galen av oro att det ska vara nat, men med tanke pa att jag madde för jävligt igar och kräktes jag med, sa är det väl förmodligen nat som gar. Men, vi ringer och kollar ända. Det lustiga med det hela är ju att hon är pigg och glad, och bade äter och dricker pa dagarna.

Innan det värsta började igar sa hann vi äntligen iväg och köpte en ny vagn till Isabella. Jag älskar den! Den är precis som jag ville, en blanding mellan barnvagn och buggy, inte för liten, inte för stor, stabrädan funkar perfekt och det gar att packa in mat och dyligt relativt bra under den. Och Isabella trivs superbra att sitta i den, och det är ju trots allt det som räknas!
Bjuder pa ett litet filmklipp pa kottarna. Isabella vill kela, Alex vill busa, hehe.


Kommentarer
freja
2012-03-05 klockan 15:56:25    URL: http://stocktownstories.blogg.se/

suck.. dessa sjukdomsperioder! hemma och vabbar idag. hoppas att dottern blir frisk imorron.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin