Fattiglappar

Häromdagen hade jag och Alex en diskussion som lät ungefär:

Alex: Mamma, Alex vill bada.
A: Tyvärr, det gar inte, vi har inget badkar.
Alex: Mamma, Alex vill bada NU.
A: Men det gar inte, du far duscha, vi har inget badkar.
Alex: MAMMA, ALEX vill bada NU!
A: MEH, det gar inte, vi har inte pengar till att köpa ett badkar!!!
Alex: ALEX BADA NU
A: VI HAR INTE RAD ATT KÖPA ETT ç)*="+ BADKAR.

Vi satt och spelade Sims 2. Alex ville att hans sim skulle ta ett bad. Tror inte att det spelet är nyttigt för nan av oss. Lars höll pa att garva ihjäl sig när jag berättade om min och Alex lilla "brak". Senare pa kvällen berättade jag för Lars vad hans "Sim" gjorde (jag har ju självklart gjort oss) och efter ett tag muttrade han nat om att jag vara bara tvungen att göra honom till en Looser (tror att det var när brandlarmet gick av för 432:e gangen). Alltsa det är bara ett spel. Fast naja, jag muttrar ocksa nat om "Jävla bitch" när en grannsim spanade in min Lars sim. Just ja, det är bara ett spel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin