Semesterfeeling

Gud vad drygt det känns just nu. Sitter bara och väntar pa att tiden ska ga, och det börjar bli lite trakigt. Alex längtar jättemycket och har nerräkning varje dag, och fragar om det är nu vi ska aka. Det störiga är att det inte händer sa mycket här hemma, typ allt är "Efter semestern" Vi har hittar kokböcker vi vill beställa, jag spanade in skor att klicka hem osv, men sa kommer meningen "Efter semestern". Förra veckan gjorde jag inte sa mycket här hemma heller, med tanken att det är inte lönt "Innan semestern" och har nu kommit till punkten att jag sparat ihop sa mycket att göra att jag tvekar att jag hinner innan. Jag är san som vill komma hem till storstädat hem med rena fönsterrutor och skinande kök, men det är som Lars sa, allt det där finns ju kvar här hemma ocksa om jag inte gör det. Men poängen är att det är ju det jag vill slippa, tänka pa allt jag ska göra "efter semestern". Sen har jag träningsdagar mandag och tisdag, och hur lönt känns det att göra när vi har semester 2 veckor sen? Men som Lars sa, det är ALLTID lönt att träna. Min man kommer med manga smarta ord idag, hehe. Sen ligger motivationen lagt med träning efter att ha gatt ner sammanlagt 300 gram pa tva veckor. Men det är väö nat jag far ta tag i- efter semestern, saklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin