Coola ner dig

Fy vad jag avskyr att jag stressar mig själv sa lätt. Har sprungit runt halva morgonen, tvättat 6 maskiner tvätt, storstädat köket och kylskapet, uppe pa köksön och storstädat inne pa mitt badrum (älska att ligga pa alla 4 och avkalka golvet, fy). Pa det har jag en Isabella som verkar ha fatt en lätt släng av manodepressivitet och en Alex som har fatt en slänga av sadist monster. Kul dag! Samtidigt är jag säker pa att barnen känner av min stress (dah) och att det är därför de är som de är, och om jag bara hade stressat ner sa hade nog allt blivit mycket bättre.
I min drömvärld tar vi en skön promenad pa stranden i Italien pa torsdag kväll i solnedgangen, barnen springer och busar och njuter. I den verkliga världen är det nog snarare 4 trötta och griniga personer som gar pa stranden, och tva monster ungar som inte alls tycker om sand och bara kastar den pa varandra och skriker och har sig. Vi far se, hehe.


Varan strand, här kommer vi att promenera om bara 2 dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin