Wow

Idag har varit san dag, sa att jag nu bara sitter och undrar hur jag överlevde? Att säga att barnen har varit intensiva är en san underdrift att det är löjligt. Fem minuter efter att Lars kom hem fran jobbet tittade han pa mig och fragade om de varit sahär hela dagen? Ja, jo. 10 minuter senare erbjöd han mig en diamantring som har klarat av dem. Shit säger jag bara! Isabella verkar ha glömt hur man pratar normalt och har pratat med VÄLDIGT STORA BOKSTÄVER, och diverse ljud hela dagen, Alex har gjort allt han ska och lite till. Efter middagen sprang de runt som tva yra kycklingar i hela lägenheten och röjde järnet, drog ner alla täcken pa golvet, sprang runt med saker över huvudet, ja herre jisses, vad har dem inte gjort? Jag och Lars skojar om att allt Isabellas snälla satt i hennes lockar, hehe. Vi var ju hos frisören igar, och det gick jättebra, frisörskan var sa duktig, och när hon fragade var vi kommer ifran och jag svarade Sverige sa blev hon helt till sig och tyckte att det var ju absolut förklaringen pa att barnen har sa fint blont har. Ja exakt, för alla svenskar är blondiner.... hehe. När vi skulle ga därifran fick jag inte ens lov att betala eftersom det var Isabellas allra första besök, och ja, vi är mer än helnöjda. Jag kommer definitivt att ga tillbaka dit, bade för mig själv och för Isabella!

Kommentarer
Madde
2012-07-11 klockan 22:32:04

Skönt att du äntligen har hittat en vettig frisör där, kommer ihåg hur rädd du var i början efter alla tanters galna frisyrer :D

Annika
2012-07-12 klockan 07:53:46

Med all rätt, du har ju sett nagra av de galna frisyrerna ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin