Snart helg!

Och det blir nog en bra en. Efter att ha slappat flera helger i rad sa bestämde vi oss för att det är dags att göra nat. Imorgon är det gardsfest, det ser jag framemot, ska bli kul att faktiskt lära känna lite grannar här. Det blir grillning och ja jag vet inte riktigt vad planerna är. Jag pratade med dem som haller i det och fick mig ett litet skratt när de trodde att jag kommer fran Holland. A andra sidan, har man lite sprakkunskap sa är det inte helt ologiskt, holländska later trots allt som en blandning mellan tyska och svenska.
Pa lördag ska vi till ett shoppingcenter i Bern som vi aldrig varit vid innan eftersom vi oftast aker till Basel istället. Det i Bern har dock en Tommy Hilfiger affär....hihi, far se om jag kommer hem med nat därifran!
Pa söndag kommer Oma och Opa pa middag, barnen saknar dem!
Nu är det dags att byta sängkläder och fixa en massa annat som gärna ska vara gjort idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin