I- landsproblem....

Som jag skrev igar sa har vi letat efter mattor och gardiner till barnens rum, och äntligen hade vi hittat atminstone nat som dög. När Lars kom upp efter att ha lagt Isabella skulle vi beställa. Slut. Bade mattan och gardinerna. Förbannade jävla helvetes skit internet butik! Det är sa otroligt frusterande att jag blir knäpp, sa nu har vi letat upp en affär som vi kör till pa lördag, och jag lovar, jag gar inte därifran utan en förbannad jävla matta. En Haba matta ska det bli, helt enkelt för att jag har förälskat mig i dem. Förvisso fick jag och Lars oss ett gott skratt igar i all denna gardin och mattfrustration. Jag menar, är det varat största problem för tillfället att vi inte hittar matta och gardiner, da har vi det nog ganska bra, hehe.

Nu ska jag ga och leka en stund med min bästa vän i hela världen (dammsugaren om det är nan som trodde nat annat). Efter det blir det en langpromenad följt av Coop. Vi behöver röra lite pa oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin