Fy farao

Vilken vecka vi har haft! Började i mandags när jag tror att jag sa att Isabella fatt en liten släng av feber? Det var inte den lilla slängen om man säger sa, stackarn hade nästan 40 grader, och madde inte alls bra. Hennes feber satt i fram till i fredags, min kom i torsdags, satt i till igar, och Alex fick sin i fredags, som satt i till ungefär igar med. Sjukdom i alla ära, men att vara sjuk själv, och ta hand om tva sjuka barn, där gar nog gränsen?! Stackars Lars har varit en klippa och stressat hem fran jobbet varje dag, akt till affären och handlat, kommit hem och lagat mat, städat, tagit hand om sjuklingar och stressat fram och tillbaka mellan oss tre. Vilken klippa, och vilket jäkla immunförsvar, hehe. Dessutom sa hann inte febern försvinna ordentligt, innan halsonda kom, och det vi dras med nu alla tre är väldigt täppta näsor. Alex näsa är helt förstörd, stackarn, den är sarig, blodig och allmänt skit. Men han är sa duktig när vi gör rent och fixar! Nu hoppas vi pa bättre tider, för sahär sjuka vill vi inte vara igen. Jag och barnen har förvisso sovit igenom det mesta, lagt oss vid 7, vaknat vid 8, varit vakna nan timme, vilat, sen sovit en längre 3-4 timmars tuppis pa eftermiddagen, och sen somnat igen vid 7. Och ända är vi fortfarande trötta? Inget ont som inte har nat gatt med sig dock, jag har gatt ner 2.5 kg pa dessa dagarna...lol. Fast det märks hur onyttigt det är, känner mig allmänt svag och jäklig i kroppen.
Nu ska jag dricka upp mitt te och se sova igen. Jag är lagom stolt som hallt mig uppe, fastän klockan snart är 9! Nu vet ni iallafall var vi har varit nanstans dessa dagarna (utslagna i sängen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin