Födelsedagshelg

I fredags var det dags att dinga 31 (lol). Det enda jag ville göra pa min födelsedag var att ta det lugnt, och det var precis det vi gjorde. At raclette, drack för jävla äckligt vitt vin som jag slängde i vasken efter ett glas. Cremeschnitte till efterätt, och monopol med Alex efter badet. Kvällen pa soffan framför Stargate Atlantis. En helt och hallet perfekt födelsedag. Fick manga fragor om vi inte skulle ut och äta middag eller dylikgt, men nej, helt ärligt hade det inte kunnat bli mer perfekt än sa. Orka ga ut liksom, hehe. Av Lars fick jag ett armbandsur. Har letat efter ett länge nu, och denna är verkligen perfekt, min stil. Men, för stor, hehe. Maste ta den till en urmakare och göra armbandet mindre.
 

Gardagen tillbringade vi i Basel. Jag hade en mission och det var att ga till en M.A.C store och köpa grunder till fejjan. När tjejen där inne fragade om hon fick sminka sig var det ingen tvekan heller! Jisses vad duktig hon var, och jisses vad fin jag kände mig efterat! Kom hem fattig, men rik pa foundation, puder, rouge och min favoritögonskugga. Helt klart värt priset! Alex önskade sig lunch pa Donkan, och sen begav vi oss hem till fina Malin för kaffe. Där fick vi även det bekräftat att Alex är allergisk mot katter, hehe. Först började han hosta sin astmahosta (den later väldigt speciellt), sen gick det väldigt fort, och ögat blev rött, med klada och utslag runt. Stackarn. hehe. Men nu vet vi iallafall det.
 


Idag blir det utelek hela eftermiddagen. Isabella fick nya skidbyxor igar som ska provas, och Alex har tjatat sen igar kväll att fa ga ut i snön. Till middag ska jag för första gangen testa att göra falafel, wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin