Trötta ögon

Igar var det riktigt varmt här, runt 32 grader. Imorgon ska det blir ännu varmare, pa vissa ställen runt 38, men vi ska "bara" fa 34 grader. Helt sjukt, jag funderar allvarligt pa att bara stanna inne, värme i all ära, men det finns gränser. Barnen trivs inte heller när det är riktigt sa varmt, sa vi far se. I annat fall har vi atminstone poolen pa gräset som vi kan svalka oss i.

Igar nästan direkt när vi vaknat begav vi oss till badet, gud vad skönt det var att ha nästan hela badet för oss själva! Var inte mer än kanske 20 personer allt som allt. Vi gick hem lite innan lunch, och sen hängde vi pa altanen resten av dagen. Men manga och langa pauser inomhus, det blev lite för varmt emellanat. Idag beger vi oss pa middag hos Lars gudmors pojkvän, Alex längtar jättemycket. Nästa vecka gar Alex i KG som vanligt, och jag börjar skolan jag med. Nästa lördag tillbringar vi i Frankrike (later sa jäkla exotiskt, haha) och söndag 30 ars kalas för barnens fastrar. Full rulle med andra ord nästa vecka!

Nu ska jag lägga mig pa soffan en stund innan vi beger oss. Denna värmen tar pa krafterna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin