Där ser man

Idag har V och J varit här pa besök. Jag hade det senaste besöket i bakhuvudet och var väl förberedd för kaos, men barnen hade jättekul, och ja mammorna behövde nog skvallra loss en stund dem med, hehe. Det var bara J som var med... Jag väljer att inte tänka närmre pa huruvida jag personligen hade lämnat min tvaaring hemma, ensam, i grannbyn, även om han "sover middag". Jag har liksom lärt mig att se över sana saker och inse att vi alla är olika. Jag fick höra en historia som gav mig tarar i ögonen, och ja, det var helt enkelt en bra eftermiddag! Vi bestämde att vi eventuellt ses nästa vecka igen, det ser vi fram emot!

Idag kom ocksa min lilla älskling, nya kameran, Självklart utan minneskort, haha. Men det fixade jag snabbt när jag gick och handlade, sa nu ska vi se om bilderna blir lagom daliga eller bara skitkassa, hihi.

Nu är det dags att laga mat (igen?), Ikväll blir det kyckling och minimajs i gul currypasta yoghurtsas. Mumma! (Kanske ska ta och använda lilla kameran till attt börja ta matbilder, haha, DET har jag nog inte visat ofta här pa bloggen, haha)

Kommentarer
Liselotte
2012-08-29 klockan 20:45:36    URL: http://www.fotoliselotte.se

Hur långt bort ligger grannbyn? Jag fattar personligen inte ens hur man kan komma på tanken.....

Svar: Det är ungefär 5 km, eller 10 minuter med bilen. Och hon stannade i drygt 2 timmar... Som sagt, jag försöker verkligen att inte tänka pa det... Men om jag tänker pa det sa far jag nästan panik, tänk om han vaknade minuten efter att hon last dörren? Samtidigt känner jag att jag inte har nat rätt att döma. Det är trots allt hennes barn, Men det innebär inte att det inte gör ont i mig närj ag tänker pa Lillen. Men ja...
Annika Zimmerli


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin