10 underbara dagar

Jag har länge tänkt skriva ett langt inlägg om när Madde och Andreas var här, men tiden verkar bara inte räcka till, och nu känns det som att jag hellre behaller minnena för mig själv. För manga fina finns det, det var helt underbart att ha dem här, barnen älskar dem (Alex försöker övertyga Lars varje dag att hämta tillbaka dem) och vi hoppas verkligen att det blir en sorts tradition att fira 1 augusti här! Men jag delar med mig av tva videoklipp fran när vi vari Tierpark Goldau och matade radjuren. I ösregn... hihi.



Kommentarer
Mrs Demarkey
2012-08-18 klockan 09:21:10    URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/liveyourdreams/

Jag håller med, har oxå alltid hört att det inte direkt är bra men måste säga att det är vidrigt att prata med vuxna människor och så ser man att dom har klumpar av vax i öronen, när dom vrider på huvudet..



Jag kommer aldrig sluta göra rent mina öron men kommer självklart sluta på barnen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin