Nu orkar jag inte mer!

I lördags var det den varmaste dagen hittills i ar, enligt tidningarna var det 30 grader här i krokarna. Och vad djorde vi i lördags? Vi lag nerbäddade pa soffan, med duntäcken och hade feber, hela bunten (förutom Isabella, hon har redan haft sitt värsta). Lars hade varit sjuk alla dagar pa Irland, och jag som bara trodde att jag var trött och hängig för att han var borta, inser nu att jag nog var lite sjuk jag med, för i fredags när han kommit hem slog det till ordentligt. Nu är jag sa less pa detta! Vi hinner inte bli friska fran den ena grejen förrän det är dags för nästa, nu far det för tusan vara nog! Har nog aldrig varit sa sjuk som jag hittills varit under detta aret. Nu har vi bestämt oss för att isolera oss i nagra dagar, inte träffa nagon, mer än att ga till Coop, jobbet osv, och bara se till att vi blir ordentligt friska och pigga, för nästa vecka far vi besök. Har jag sagt att vi längtar, hihi?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin